Dacia Duster – schemat bezpieczników
Dacia Duster – schemat skrzynki bezpieczników
Rok produkcji: od 2010 roku
Bezpiecznik zapalniczki (gniazdo zasilania) w Dacii Duster to bezpiecznik F19 i F38 w skrzynce bezpiecznikowej.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim Dacia Duster
Nr | Amp [A] | Opis |
F1 | 20 | Silnik wycieraczki szyby przedniej;Przełącznik kombinacji myciaekranu i wycieraczki;UCH. |
F2 | 5 | Panel przyrządów;Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwowejna pokładzie;Komputer wtryskowy. |
F3 | 10 | Wyłącznik świateł hamowania |
F4 | 10 | UCH;Gniazdo diagnostyczne;Jednostka transpondera;Kontrola wzoru przesunięcia;Jednostka antykradzieżowa. |
F5 | 5 | Sterownik elektryczny automatycznej skrzyni biegów;Sterowanie przekaźnikiem rozruchowym;Elektryczne sterowanie rozdziałemmomentu obrotowego z przodu/tyłu. |
F6 | – | Nieużywane |
F7 | – | Nieużywane |
F8 | – | Nieużywane |
F9 | 10 | Reflektory świateł mijania z lewej strony;Tablica przyrządów. |
F10 | 10 | Światła mijania prawego |
F11 | 10 | Lewy reflektor świateł drogowych;Deska rozdzielcza. |
F12 | 10 | Światła drogowe prawe |
F13 | 30 | Sterowanie podwójną tylnąszybą elektryczną kierowcy;Sterowanie przekaźnikiem bezpieczeństwa dla dzieci; |
F14 | 30 | Podwójna elektryczna kontrolaprzedniej szyby kierowcy |
F15 | 10 | Układ przeciwblokujący ECU |
F16 | 15 | Radio |
F17 | 15 | Główny klakson elektromagnetyczny –wtórny klakson elektromagnetyczny. |
F18 | 10 | Światła tylne lewe boczne;Światła przednie lewe boczne. |
F19 | 10 | Oświetlenie tylne prawe;Oświetlenie przedziału pasażerskiego;Tablica przyrządów;UCH;Sterowanie światłami awaryjnymi;Panel sterowania klimatyzacji;Radio;Centralny przełącznik zamykania drzwi;Zapalniczka pierwszego rzędu;Sterowanie w trybie 4×4;Oświetlenie z prawej tablicy rejestracyjnej;Oświetlenie z lewej strony tablicy rejestracyjnej;Oświetlenie przednie prawe;Przełącznik sterowania trakcją;Ogrzewany tylny ekran;Przełącznik czujnika parkowania. |
F20 | 7.5 | Tylne światło przeciwmgielne |
F21 | 5 | Instrument panel |
F22 | – | Nieużywane |
F23 | 15 | Bezpiecznik w wersji alarmowej:Zasilanie klaksonów za pośrednictwemprzekaźnika klaksonu na pokładzie. |
F24 | – | Nieużywane |
F25 | – | Nieużywane |
F26 | 5 | Poduszka powietrzna i jednostka sterująca napinacza |
F27 | 20 | Silnik wycieraczki z tyłu ekranu;Przełącznik kombinacji prania/ciągnięcia;Przełącznik świateł cofania;Czujnik neutralny i czujnik cofaniana ręcznej skrzyni biegów;Moduł automatycznej skrzyni biegów;Elektroniczna jednostka sterująca zczujnikiem zbliżenia do parkingu. |
F28 | 15 | Wycięcie dla konsumenta;tablica przyrządów;Radio;UCH. |
F29 | 15 | UCH;Gniazdo diagnostyczne;Jednostka antykradzieżowa. |
F30 | 20 | UCH |
F31 | 15 | Zasilanie przedniego światła przeciwmgielnegoprawego i lewego poprzez przedniprzekaźnik przeciwmgielny na pokładzie;Wskaźnik na tablicy przyrządów. |
F32 | 30 | podgrzewany przełącznik tylnego ekranu |
F33 | – | Nieużywane |
F34 | 15 | Elektryczna jednostka sterująca rozdziałumomentu obrotowego z przodu i z tyłu/ |
F35 | – | Nieużywane |
F36 | 30 | Zasilanie dmuchawy zimnego powietrza poprzez przekaźnik dmuchawy zimnego powietrza i panel sterowania klimatyzacji. |
F37 | 5 | Zasilanie prawego i lewego lusterkaelektrycznego poprzez elektrycznesterowanie lusterkiem drzwiowym. |
F38 | 15 | Radio;Zapalniczka pierwszego rzędu |
F39 | 10 | Sterowanie przekaźnikiemdmuchawy zimnego powietrza. |
Nr | Amp [A] | Opis |
750 | 40 | Bezpieczeństwo dzieci |
Skrzynka bezpiecznikowa komory silnika (K4M690-K4M694) Dacia Duster
Nr | Amp [A] | Opis |
Bezpieczniki topikowe 597- 1 | ||
F1 | 50 | Elektryczna jednostka sterującaukładu przeciwblokującegow wersjach bez elektronicznego programu stabilności |
F2 | 25 | Elektryczna jednostka sterującaukładu przeciwblokującegow wersjach bez elektronicznego programu stabilności |
Bezpieczniki topikowe 597-2 | ||
F1 | 40 | Bezpiecznik w wersji klimatyzacyjnej:Zasilanie zespołu wentylatora chłodzącego poprzezprzekaźnik szybkobieżny lub poprzezzespół wentylatora przekaźnik niskobieżnyna płycie przekaźnika i rezystor zespołu wentylatora;Zasilanie sprzęgła klimatyzacji poprzezprzekaźnik sprzęgła klimatyzacji na płycie. |
Bezpieczniki topikowe 597-3 | ||
F1 | 60 | Wyłącznik zapłonu;Monolewer;Zasilanie bezpiecznika F23 wskrzynce bezpiecznikowej przedziału pasażerskiego |
F2 | 60 | Zasilanie monowerswerowe;Zasilanie bezpieczników F29 i F36 wskrzynce bezpiecznikowej przedziału pasażerskiego. |
Bezpieczniki topikowe 597-4 | ||
F1 | – | Nieużywane |
F2 | 25 | Zasilanie bezpieczników F34 wskrzynce bezpiecznikowej przedziału pasażerskiegow wersji 4×4 (napęd na cztery koła) |
Bezpieczniki topikowe 597- 5 | ||
F1 | 30 | Bezpiecznik w standardowej wersji grzewczej:zasilanie zespołu wentylatora chłodzącegopoprzez przekaźnik przekaźnikowyna płycie przekaźnika |
F2 | 25 | Sterowanie przekaźnikiem zblokadą wtrysku i zasilanie na płycie przekaźnika;Zasilanie przekaźnika pompy paliwowejna płycie przekaźnika. |
F3 | – | Nieużywane |
F4 | – | Nieużywane |
Dioda 597- 6 płyta nośna | ||
Dioda | Sprzęgło klimatyzacyjne | |
Płyta przekaźników 299 | ||
A | 20 | Przednie światła przeciwmgielne |
B | 20 | Klakson |
Moduł przekaźnika 233 | ||
233 | 40 | Dmuchawa zimnego powietrza |
Płyta przekaźników 1047 | ||
A | 20 | Blokada wtrysku |
B | 20 | Pompa paliwa |
Płyta przekaźników 784 | ||
A | 20 | Montaż wentylatorów o małej prędkości obrotowej |
B | 20 | Sprzęgło klimatyzacyjne |
Moduł przekaźnika 336 | ||
336 | 40 | Montaż wentylatorów o dużej prędkości obrotowej |
Przekaźnik 1639 na płycie w wersji FLEXFUEL | ||
A | – | Nieużywane |
B | 20 | Dodatkowa pompa paliwowa |
Skrzynka bezpiecznikowa komory silnika (F4R400-F4R402-F4R403-F4R404-F4R405-F4R408) Dacia Duster
Nr | Amp [A] | Opis |
Bezpieczniki topikowe 597- 1 | ||
F1 | 50 | Elektryczna jednostka sterującaukładu przeciwblokującegow wersjach bez elektronicznego programu stabilności |
F2 | 25 | Elektryczna jednostka sterującaukładu przeciwblokującegow wersjach bez elektronicznego programu stabilności |
Bezpieczniki topikowe 597-2 | ||
F1 | 40 | Bezpieczniki w wersji klimatyzacyjnej:zasilanie zespołu wentylatora chłodzącegopoprzez przekaźnik zespołu wentylatora owysokiej prędkości obrotowej lub poprzezprzekaźnik zespołu wentylatora o niskiejprędkości obrotowej na płycie przekaźnika irezystorze zespołu wentylatora. |
Bezpieczniki topikowe 597-3 | ||
F1 | 60 | Wyłącznik zapłonu;Monolewer;Zasilanie bezpiecznika F23 w skrzyncebezpiecznikowej przedziału pasażerskiego. |
F2 | 60 | Zasilanie monowerswerowe;zasilanie bezpieczników F29 i F36 wskrzynce bezpiecznikowej przedziału pasażerskiego. |
Bezpieczniki topikowe 597-4 | ||
F1 | – | Nieużywane |
F2 | 25 | Zasilanie bezpieczników F34 w skrzyncebezpiecznikowej przedziału pasażerskiegow wersji 4×4 (napęd na cztery koła) |
Bezpieczniki topikowe 597- 5 | ||
F1 | 15 | Bezpiecznik w wersji klimatyzacyjnej:Zasilanie sprzęgła klimatyzacyjnego poprzezprzekaźnik sprzęgła klimatyzacyjnego na pokładzie |
F2 | 25 | Sterowanie przekaźnikiem z blokadą wtrysku izasilanie na płycie przekaźnika;Zasilanie przekaźnika pompy paliwowejna płycie przekaźnika |
F3 | – | Nieużywane |
F4 | 15 | Elektryczna jednostka sterująca automatyczną skrzynią biegów (119) z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów w silnikach F4R403 i F4R405 |
Dioda 597- 6 płyta nośna | ||
Dioda | Sprzęgło klimatyzacyjne | |
Płyta przekaźników 299 | ||
A | 20 | Przednie światła przeciwmgielne |
B | 20 | Klakson |
Moduł przekaźnika 233 | ||
233 | 40 | Dmuchawa zimnego powietrza |
Płyta przekaźników 1047 | ||
A | 20 | Blokada wtrysku |
B | 20 | Pompa paliwa |
Płyta przekaźników 784 | ||
A | 20 | Montaż wentylatorów o małej prędkości obrotowej |
B | 20 | Sprzęgło klimatyzacyjne |
Moduł przekaźnika 336 | ||
336 | 40 | Montaż wentylatorów o dużej prędkości obrotowej |
Przekaźnik jednostkowy 232 w wersjiz automatyczną skrzynią biegów. | ||
232 | 40 | Rozrusznik |
Przekaźnik 1639 na płycie w wersji FLEXFUEL | ||
A | – | Nieużywane |
B | 20 | Dodatkowa pompa paliwowa |