Dodge Avenger (2008) – schemat skrzynki bezpieczników
Dodge Avenger (2008) – schemat bezpieczników
Rok produkcji: 2008.
Miejsce produkcji: Sterling Heights (Stany Zjednoczone).
Zintegrowany moduł zasilania (skrzynka bezpieczników) znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Dodge Avenger (2008) układ bezpieczników

| Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | mini bezpiecznik | Opis |
|---|---|---|---|
| 1 | 40 A zielony | — | — |
| 2 | — | 20 A żółty | — |
| 3 | — | 10 A czerwony | Zasilanie akumulatora — centralne światło stopu montowane na górze (CHMSL)/przełącznik hamulca |
| 4 | — | 10 A czerwony | Zasilanie akumulatorowe — wyłącznik zapłonu |
| 5 | — | 20 A żółty | Holowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu |
| 6 | — | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — przełącznik zasilania lusterka/sterowniki klimatyzacji |
| 7 | — | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 1 |
| 8 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 2 | |
| 9 | 40 A zielony | Zasilanie akumulatora — fotele elektryczne — jeśli jest w wyposażeniu/pompa powietrza PZEV — jeśli jest w wyposażeniu | |
| 10 | — | 20 A żółty | Zasilanie akumulatorowe — węzeł przedziału kabiny (CCN) |
| 11 | — | 15 Amp lt niebieski | Możliwość wyboru gniazdka zasilania |
| 12 | — | 20 A żółty | — |
| 13 | — | 20 A żółty | — |
| 14 | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — węzeł przedziału kabiny (CCN)/Oświetlenie wnętrza | |
| 15 | 40 A zielony | — | Zasilanie akumulatora — przekaźnik wentylatora chłodnicy |
| 16 | — | 15 A poł. niebieski | IGN Run/ACC-zapalniczka/PWR szyberdach Mod |
| 17 | — | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — bezprzewodowy moduł sterujący (WCM)/zegar/moduł sterujący układu kierowniczego (SCM) |
| 18 | 40 A zielony | Zasilanie bateryjne — przekaźnik automatycznego wyłączania (ASD) | |
| 19 | — | 20 A żółty | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — Zasilanie wzmacniacza mocy 2 — jeśli jest na wyposażeniu |
| 20 | — | 15 A poł. niebieski | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — Radio |
| 21 | — | 10 A czerwony | — |
| 22 | — | 10 A czerwony | Uruchomienie zapłonu — sterowanie klimatyzacją/podgrzewany uchwyt na kubek — jeśli jest w wyposażeniu |
| 23 | — | 15 A poł. niebieski | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 3 |
| 24 | — | 25 A Wyczyść | Zasilanie akumulatorowe — zasilanie szyberdachu PWR |
| 25 | — | 10 A czerwony | Praca zapłonu — podgrzewane lusterka — jeśli są na wyposażeniu |
| 26 | — | 15 A poł. niebieski | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 2 |
| 27 | — | 10 A czerwony | Przebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
| 28 | — | 10 A czerwony | Przebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
| 29 | — | — | Gorący samochód (bez bezpiecznika) |
| 30 | — | 20 A żółty | Praca zapłonu — podgrzewane siedzenia — zależnie od wyposażenia |
| 31 | — | 10 A czerwony | — |
| 32 | 30 Amp Różowy | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 1 | |
| 33 | — | 10 A czerwony | Zasilanie akumulatora — zespół przełączników/złącze diagnostyczne/moduł sterowania zespołem napędowym (PCM) |
| 34 | 30 Amp Różowy | Zasilanie akumulatora — Moduł układu zapobiegającego blokowaniu się hamulców (ABS) — jeśli jest na wyposażeniu/Moduł elektronicznego programu stabilności (ESP) — jeśli jest na wyposażeniu | |
| 35 | 40 A zielony | — | Zasilanie akumulatora — Moduł przeciwblokujący (ABS) — jeśli jest na wyposażeniu/Moduł elektronicznego programu stabilizacji (ESP) — jeśli jest na wyposażeniu |
| 36 | 30 Amp Różowy | — | Zasilanie akumulatora — moduł drzwi pasażera (PDM)/moduł drzwi kierowcy (DDM) |
| 37 | — | 25 A przeźroczysty | — |

