poniedziałek, 4 listopada, 2024

Schematy bezpieczników i przekaźników aut

Auto schematy bezpieczników samochodów osobowych i ciężarowych Audi, BMV, Citroen, Volvo, Honda, Skoda

AvengerDodge

Dodge Avenger (2009-2010) – schemat skrzynki bezpieczników

Dodge Avenger (2009-2010) – schemat bezpieczników

Rok produkcji: 2009, 2010.

Miejsce produkcji: Sterling Heights (Stany Zjednoczone).

Zintegrowany moduł zasilania (skrzynka bezpieczników) znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.

Dodge Avenger (2009-2010) – układ bezpieczników

Dodge Avenger (2009-2010) – układ bezpieczników
WgłębienieBezpiecznik kasetowymini bezpiecznikOpis
140 A zielonyModuł górny zasilania — jeśli jest na wyposażeniu
220 A żółtyModuł AWD
310 A czerwonyZasilanie bateryjne — centralne światło stopu montowane wysoko (CHMSL)/przełącznik hamulca
410 A czerwonyZasilanie bateryjne-przełącznik zapłonu
520 A żółtyHolowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu
610 A czerwonyPobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — przełącznik zasilania lusterka/sterowniki klimatyzacji
730 A zielonyWyłączenie zapłonu (IOD) Sense 1
830 A zielonyWyłączenie zapłonu (IOD) Sense 2
940 A zielonyZasilanie akumulatora — Elektrycznie regulowane fotele — zależnie od wyposażenia/Pompa powietrza PZEV — zależnie od wyposażenia
1020 A żółtyZasilanie akumulatora — węzeł przedziału kabiny (CCN)
1115 Amp lt niebieskiMożliwość wyboru gniazdka zasilania
1220 A żółty
1320 A żółty
1410 A czerwonyPobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — węzeł przedziału kabiny (CCN)/Oświetlenie wewnętrzne
1540 A zielonyZasilanie akumulatora — przekaźnik wentylatora chłodnicy
1615 A poł. niebieskiIGN Run/ACC-zapalniczka/PVVR szyberdach
1710 A czerwonyPobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — bezprzewodowy moduł sterowania (WCM)/zegar/moduł sterowania układem kierowniczym (SCM)
1840 A zielonyZasilanie bateryjne-przekaźnik automatycznego wyłączania (ASD)
1920 A żółtyPobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — zasilanie wzmacniacza mocy 2 — jeśli jest na wyposażeniu
2015 A poł. niebieskiWyłączenie zapłonu (IOD) -Radio
2110 A czerwony
2210 A czerwonyUruchomienie zapłonu — sterowanie klimatem/podgrzewany uchwyt na kubek — zależnie od wyposażenia
2315 A poł. niebieskiZasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 3
2425 Amp NaturalnyZasilanie akumulatorowe — zasilanie szyberdachu PWR
2510 A czerwonyUruchomienie zapłonu — podgrzewane lusterka — jeśli są na wyposażeniu
2615 A poł. niebieskiZasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 2
2710 A czerwonyPrzebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC)
2810 A czerwonyPrzebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC)
29Gorący samochód (bez bezpiecznika)
3020 A żółtyRozruch zapłonu — podgrzewane siedzenia — zależnie od wyposażenia
3110 A czerwony
3230 Amp RóżowyZasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 1
3310 A czerwonyZasilanie akumulatora — zespół przełączników/złącze diagnostyczne/moduł sterowania układem napędowym (PCM)
3430 Amp RóżowyZasilanie akumulatora – Moduł zapobiegający blokowaniu się hamulców (ABS) – jeśli jest na wyposażeniu/ Moduł elektronicznej kontroli stabilności (ESC) – jeśli jest na wyposażeniu
3540 A zielonyZasilanie akumulatora – Moduł zapobiegający blokowaniu się hamulców (ABS) – zależnie od wyposażenia/ Moduł elektronicznej kontroli stabilności (ESC) – zależnie od wyposażenia
3630 Amp RóżowyZasilanie akumulatora — moduł drzwi pasażera (PDM)/ moduł drzwi kierowcy (DDM)
3725 Amp NaturalnyModuł górny zasilania — jeśli jest na wyposażeniu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

error: Treść jest chroniona !!