Dodge Avenger (2011) – schemat skrzynki bezpieczników
Dodge Avenger (2011) – schemat bezpieczników
Rok produkcji: 2011.
Miejsce produkcji: Sterling Heights (Stany Zjednoczone).
Zintegrowany moduł zasilania (skrzynka bezpieczników) znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Dodge Avenger (2011) – układ bezpieczników
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | mini bezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | 40 A zielony | — | Moduł górny zasilania — jeśli jest na wyposażeniu |
2 | — | 20 A żółty | Moduł AWD |
3 | — | 10 A czerwony | Centralnie montowane światło stopu (CHMSL)/przełącznik hamulca |
4 | — | 10 A czerwony | Stacyjka |
5 | — | 20 A żółty | Holowanie przyczepy – jeśli jest na wyposażeniu |
6 | — | 10 A czerwony | Przełącznik zasilania lusterka/sterowanie klimatem |
7 | — | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 1 |
8 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 2 | |
9 | 40 A zielony | — | Zasilanie akumulatora – Elektrycznie regulowane fotele – zależnie od wyposażenia/Pompa powietrza PZEV – zależnie od wyposażenia |
10 | — | 20 A żółty | Panel przyrządów/zamki zasilania/światła wewnętrzne |
11 | — | 15 Amp lt niebieski | Wybieralne gniazdo zasilania (wewnątrz podłokietnika środkowego) |
12 | — | 20 A żółty | — |
13 | — | 20 A żółty | Zapłon |
14 | — | 10 A czerwony | Panel przyrządów |
15 | 40 A zielony | — | Przekaźnik wentylatora chłodnicy |
16 | — | 15 A poł. niebieski | Zapalniczka / szyberdach – jeśli jest na wyposażeniu |
17 | — | 10 A czerwony | Bezprzewodowy moduł sterujący (WCM)/ Zegar/Moduł sterujący układem kierowniczym (SCM) |
18 | 40 A zielony | — | Przekaźnik automatycznego wyłączania (ASD) |
19 | — | 20 A żółty | Wzmacniacz audio – jeśli jest na wyposażeniu |
20 | — | 15 A poł. niebieski | Radio |
21 | — | 10 A czerwony | Syrena – jeśli jest na wyposażeniu |
22 | — | 10 A czerwony | Uruchomienie zapłonu – Sterowanie klimatem/gorący uchwyt na kubek – jeśli jest na wyposażeniu |
23 | — | 15 A poł. niebieski | Przekaźnik 3 automatycznego wyłączania (ASD) |
24 | — | 25 Amp Naturalny | Szyberdach — jeśli jest na wyposażeniu |
25 | — | 10 A czerwony | Praca zapłonu — podgrzewane lusterka — jeśli są na wyposażeniu |
26 | — | 15 A poł. niebieski | Przekaźnik 2 automatycznego wyłączania (ASD) |
27 | — | 10 A czerwony | Uruchomienie zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
28 | — | 10 A czerwony | Przebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
29 | — | — | Gorący samochód (bez bezpiecznika) |
30 | — | 20 A żółty | Uruchomienie zapłonu — podgrzewane siedzenia — zależnie od wyposażenia |
31 | — | 10 A czerwony | Spryskiwacz reflektorów — zależnie od wyposażenia |
32 | 30 Amp Różowy | — | Przekaźnik 1 automatycznego wyłączania (ASD) |
33 | — | 10 A czerwony | Zespół przełączników/złącze diagnostyczne/moduł sterowania układem napędowym (PCM) |
34 | 30 Amp Różowy | Moduł przeciwblokujący (ABS) – jeżeli jest na wyposażeniu/Moduł elektronicznej kontroli stabilności (ESC) – jeżeli jest na wyposażeniu | |
35 | 40 A zielony | — | Moduł przeciwblokujący (ABS) – jeśli jest na wyposażeniu / Moduł elektronicznej kontroli stabilności (ESC) – jeśli jest na wyposażeniu |
36 | 30 Amp Różowy | — | Moduł drzwi pasażera (PDM)/moduł drzwi kierowcy (DDM) |
37 | — | 25 Amp Naturalny | Moduł górny zasilania — jeśli jest na wyposażeniu |